3 dagar kvar nu

Måndan är i princip över. Härligt härligt. Snart fredag :D

Jag har flyt. Behövde inte göra middan idag, morfarn var här och åt. Så kanske därför, men jag diskade efteråt istället! För att jag kände mig dum som inte gjorde middan. Det uppskattades iaf. Blev panerad torsk, potatismos och ärtor! Gott gott!

Har väl inte så mycket mer att förtälja, förutom att Ch imorse frågade mig hur bebisar kommer ut ur mammans mage och att hon viskade att hon love me. På båda så visste jag inte vad jag skulle svara. Sötunge. Hur ska jag ha hjärta att åka härifrån på fredag. Suck.. Jag har inte fattat än att jag till helgen kommer vara hemma i sverige igen. Helskumt.

Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0