de börjar dra ihop sig

Jajemen! Nu har man betalat och sagt upp gymmedlemskapet. Ett bekymmer ur världen. Ska boka taxin ikväll också via internet så är jag i princip klar för avfärd. Imorgon ska jag köpa Ms julklapp och slå in alla julklapparna till värdfamiljen. Så har jag ju bara packningen kvar sedan! Gruvar mig lite för den faktiskt.. Tydligen ska pappan i familjen jobba hemifrån på fredag då jag åker så jag kan åka vilken tid som helst på morgonen. Vi ska dessutom äta middag ute på torsdan, kvällen innan jag åker hem, så det känns jättebra! Då får man liksom lite avslut där.

Nu ikväll har vi klätt julgranen!! Så himla mysigt, åsså hade vi julmusik på i bakgrunden. Så nu har man lite julkänsla här borta iaf! Sedan åt vi middag och sedan har jag ringt hem till Bettanson!

Nu ska jag se antingen en film eller någon serie. Imorgon väntar pilatespass tidigt.


Vad tycker du?
Postat av: Spiderchick

fanx för snäll coment =)

2008-12-14 @ 21:27:30
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas granen blev fin!

2008-12-14 @ 21:48:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Du har ju i alla fall en tv som fungerar;P Min tv kan jag bara använda till att se dvd filmer, så det gör jag ibland när jag inte kan sova:) Gick det bra att beställa taxi? Är det en fast kostnad eller blir det taxa som vanligt?

2008-12-14 @ 22:38:25
URL: http://hannaisha.blogg.se/
Postat av: Ida

åh jag kan inte boka en tredje väska. Visste att det skulle bli nåt... kul.

2008-12-15 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0