gud vad fort tiden gått.

Jag har inte orkat blogga idag. Kanske inte haft tid heller iofs. Pappan har varit hemma från jobbet pga sin spysjuka, kommer va hemma imorgon med. M kräktes på mig när jag gav honom hans middag så jag hoppas för guds skull att jag inte kommer bli smittad. Är riktigt nervös alltså...

Har iaf nästan packat färdigt mina väskor nu. Några kläder som ska tvättas imorgon och lite småprylar kvar men garderoben och byrån är tomma. En väska väger 23 kilo, en annan 21 och den tredje 20. Men vänner boxen hade aldrig fått plats så tur man inte köpte den trots att det känns surt.

Men nu är det bara imorgon kvar sedan åker jag HEM! HELT UNDERBART!! Trots att det kommer kännas konstigt att åka, så är det nåt jag längtar efter. Känner mig hemsk som lämnar barnen eftersom dom är så fäst vid mig, men det ordnar sig.

Nu ska jag se om det är något att se på nätet och sedan göra kväll. Yey!

Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0