på väg hem... snart :P

Tänk er. Imorgon den här tiden är jag med all förhoppning på Heathrow Flygplats med världens tyngsta bagage och är på väg HEM!!!!! Jag kan faktiskt inte förstå det. Helt overkligt känns det.
 
Har miljoner saker att göra idag. Tvätta, stryka, packa klart, städa badrummet, slå in paketen, gå till tesco för att köpa etiketter och snören för det hade jag glömt, suck, ut och äta middag ikväll. Också får jag ju inte glömma att ta hand om barnen! :P Förstås. Lille M är sjuk idag, mår inge bra alls. Så det känns ju inte roligt. Men men. Kan iaf hittills bocka av, slå in paketen, städa badrummet och tvätta på min lista. För det har jag hunnit med redan. Klockan är bara halv elva, lite bra gjort tycker ja dåda ;)

Nä nu ska jag kanske göra ett ryck!



Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Nu är det inte långt kvar tills du åker hem, hoppas att allt kommer gå bra och att resan inte blir alltför jobbig. Har varit så roligt att träffas här i Northampton, tycker vi har haft jätteroligt:) Detta innebär ju inte slutet, vi har ju våra bloggar osv.;) Om några dagar är det julafton och då sitter vi hemma i Sverige och njuter!

2008-12-18 @ 23:12:32
Postat av: Hanna

Självklart var det jag som skrev kommentaren ovan. Kram!

2008-12-18 @ 23:13:06
URL: http://hannaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0