Skolavslutningen

Jag är hemma, safe and sound. Har inte haft en minut över idag. Fullt upp nonstop. Jag berättar mer sedan om resan hem åså sen. Nu måste jag fortsätta med mitt julstök här hemma. Känns otroligt bra att vara hemma måste jag bara säga :D

Dagens avsnitt av Sunes Jul kommer här! Avsnitt 20


Vad tycker du?
Postat av: Hanna

Vad roligt att höra att du kommit hem helskinnad;P Jag är som sagt lite nervös imorgon, främst för bytet i Amsterdam. Men det är ju bara att fråga om man inte hittar. Har räknat ut att min resa går på ca 15 timmar, lite sjukt att det ska ta så lång tid ändå. Kan det inte bara gå ett flyg från Heathrow till Halmstad liksom;P? Det ska bli kul att se hur det känns när man kommer hem, att se vad som har förändrats osv. och träffa vänner och familj. Har du fått någon julkänsla ännu?

2008-12-20 @ 22:25:17
URL: http://hannaisha.blogg.se/
Postat av: andrea

Haha, jag tycker också det likar det :D men nej det är det inte :P

2008-12-21 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0