sunday morning

Söndag. Alltid samma "gå upp ur sängen ångest!" Klockan är strax efter 1. Jag sitter i pyjamas i sängen med laptopen och vill inte gå upp och face the music. Tack och lov är det min sista söndag och helg. Nu väntar bara 4 jobbdagar med rutiner, kommer gå jättesnabbt har jag en känsla av.

Det jag nu har kvar att göra är, köpa Ms julklapp, slå in paketen, boka taxi till flygplatsen och packa klart.

Idag ska jag köpa julpapper tror jag, ska iaf försöka komma ut ur huset. Känns så konstigt att vara här utan att ha något att göra. Jag känner mig lite vilsen, därför håller jag mig på rummet. Ska nog iväg till gymmet också sen och betala mina resterande gymmånader och säga upp medlemskapet. Måste ta ut pengar också. Suck.

Nä kanske man ska försöka ta sig upp... Men det är jobbigt. Det ska ni veta...

Vad tycker du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0