Träning dag 30 Pilates

En vecka senare och man är äntligen på gymmet igen. Måndag har alltid betytt pilates för mig. Idag var det sista passet på jag vet inte hur länge. Känns skittråkigt att lämna pilates. Jag tror knappast det finns pilatesklasser hemma, får väl försöka träna hemma men det är inte så lätt. Är så sur över att jag blev sp förkyld förra veckan. kunde ju inte träna förutom måndan. Och denna vecka så har jag så mycket annat jag måste hinna med så det blir ingen mer träning nu heller. Var nog min sista runda på gymmet här i England imorse. Tråkigt men sant. Bara att börja om på nytt hemma.

Dagens träning gick iaf bra, fast det va döööjobbigt! Men det ska ju inte vara enkelt så det är bra :D Efteråt så gick jag upp till JJB store på ovanvåningen och shoppade lite träningsbyxor från Adidas på rea. Perfa!

Nu har jag laddat tvättmaskinen och väntar på att M ska komma hem från dagis. Pappan jobbar hemifrån för det är någon snubbe här idag och fixar duschen som är trasig. Morfarn håller låda med därnere! Nu back to work!

Vad tycker du?
Postat av: Hanna

Men det är ju jätteskönt att det är en fast kostnad, så att du slipper sitta där och oroa dig för att det blir dyrare än du tänkt dig osv. Jag är jätteladdad och har börjat få lite pirr i magen till och med. Är lite nervös för hur allt ska gå, att jag ska hitta allt och så. Men som vi sa så ska man ju inte stressa upp sig över saker i onödan, när man ändå inte kan påverka det.

2008-12-15 @ 14:14:30
URL: http://hannaisha.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nope inte satt upp granen ännu men kanske imorgon, har ni allt klart inför julen?

2008-12-15 @ 20:13:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0