Skitblogg som raderar ens långa inlägg så jag måste skriva om allt men jag orkar inte göra det så jag skriver en skitlång rubrik istället. in your face blogg.se

Gud va ni måste ha saknat mig idag!!? Eller 8-)

Jag har haft fullt upp med lilla mister. Vi har bland annat varit ute på en långprommis i parken, där så såg jag två vildkaniner som skutta runt!!! Blev alldeles till mig för ja ha inte sett vilda förut :P Jag tog kort på avstånd innan dom blev rädd och dök in i skogen igen!

Klicka på bilderna för att se kaninen!

   

Pappan kom hem från jobbet nyss med misstänkt MAGSJUKA!!!!!!!!!!!!!!!!! Seriöst, blir jag sjuk innan eller på fredag, så bryter jag ihop. Snälla be en liten bön för mig :P

På tal om fredag och hemgång så håller jag på att packa klart mina väskor i detta nu. Det är en explosion av diverse prylar på sängen. Det känns som ett evighetsprojekt. Men ska försöka bli klar ikväll så jag vet om ja har någon liten plats över eller inte.

Här står mina väskor och väntar!



Nu ska jag ta tag i rehära :P

Vad tycker du?
Postat av: Liie

VAD MYSIGT MED VILDKANINER!! :D där hade jag vela vare :)

2008-12-16 @ 21:46:16
URL: http://liie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0